Hülya Avşar

Cuma, Mayıs 25, 2007

Hülya Avşar heykeli

"Hülya Avşar ve Azra Akın'ın güzelliğini analiz etmek istiyorum"

Güzel Sanatlar Fakültesi'nde heykel eğitimi alan Estetik Cerrah Barış Çakır:
"10 hastamdan biri kendi burnunu ünlü birinin burnuna benzetmek istiyor. Heykelde istediği burnu yapınca ve yüzüne yakışmadığını görünce bir 'oh' çekiyor"
[...]
"İlk heykelimde kendimi yaptım. Sonra sokakta karşılaştığım güzel insanlardan rica ettim, kendi arkadaşlarımı ve hocamı yaptım. Güzel olan modelleri bulmaya gayret ediyorum. Şu an en çok Azra Akın'ın heykelini yapmak isterim.Hülya Avşar'ı da çok isterim ama onun kabul edeceğini hiç düşünmüyorum. Onların güzelliğini analiz etmek istiyorum."

[...]

BAHAR BAKIR
Milliyet

2 Comments:

  • Aşkım benim ya, bayılıyorum sana Avşar Kızı

    By Anonymous Adsız, at 3:41 ÖÖ  

  • bence heryere heykelleri dikilmeli Hülya Avşar'ın.

    By Anonymous Adsız, at 6:35 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home