Hülya Avşar

Pazar, Nisan 15, 2007

Ekonomi : Hülya Avşar'ın yatırımları


Toprağa yatırım bana güvenli geliyor

Parasını arsa satın alarak değerlendirdiğini anlatan Avşar, yakında Hülya Avşar markalı organik tişört üretecek. Avşar, Riva'da yaptırdığı ekolojik tek katlı evlerin talibi artınca ise kendine ayırdığı evden vazgeçtiğini söyledi ..

Sarıyer sırtlarındaki evinde sabah buluştuğumuz Avşar, sporunu yapmış, üzerinde kendi adını taşıyan, minik By H logolu beyaz tişörtü ve blue jeaniyle son derece duru bir haldeydi. Foto muhabirim Bülent Tavlı fotoğraflarını çekerken hiç ama hiç kapris yapmadı. Ekonominin iniş çıkışlarından etkilendiği için en sağlam yatırım diye toprağı seçtiğini anlattı. Ha bu arada, yakında tenis kortları Hülya Avşar markalı tenis kıyafetleriyle tanışacak ve tenis eteklerinden frikik vermek tarihe karışacak. Avşar, tenis oynarken ortaya çıkan görüntüsüyle ilgili çıkan haberlerden belki üzülmüştü. Ancak, görünen o ki, yakında Hülya Avşar markalı tenis kıyafetlerinin ortaya çıkmasına da bu olay neden olacak. Çünkü birkaç firmanın teklif götürdüğü, Avşar'ın da giyecek tenis kıyafeti bulamadığı için yatırım yapmayı düşündüğü yeni tekstil yatırımı start alıyor.

* Geçen yıl en çok vergi ödeyenler sıralamasında ikinci sıradaydınız. Bu yıl 962 bin YTL ile dördüncü sıraya gerilediniz neden?
Geçen yıl 1 trilyon küsür ödemiştim. Bu yıl birinci ya da ikinci sırayı almayacağımı biliyordum. Çünkü biraz nadasa aldım kendimi. Ama yine ön sıralardayım.

* Çok para kazandığınızı düşünüyor musunuz?
Evet düşünüyorum ve iyi değerlendirdiğimi de düşünüyorum. Hatalar yaparak, çok gereksiz paralar harcadığımı da düşünüyorum ama buna rağmen çok sağlam yatırımlar yaptım.

* Paranızı biri yönetiyor mu? Yoksa siz mi doğrudan ilgileniyorsunuz?
Birisi benim paramı yönetmeye kalktığı zaman herşey birbirine karışıyor. Denedim yani. Ben klasik usulde, paramı bankaya yatırıyorum ve elimden geldiği kadar onun değerlenmesini sağlıyorum. Ya da arsaya yatırıyorum. Toprak bana daha güvenli geliyor.

ŞÖFÖR BAZEN İHTİYAÇ
* Nakit paranızı sepet yapmıyor musunuz?
Tabii ki yapıyorum ama o sepetler daha riskli diye düşünüyorum. Mesela borsayla hiçbir zaman aram olmadı ama o sepetlerde ister istemez borsaya da yatırım yapmış oluyorsunuz. Açıkçası yurtdışına para göndermeyi de kendime çok yediremiyorum. Türkiye'den para kaçırmak düşüncesiyle ama tabii ki hiç yok da değil. Bu da bana çok üzüntü veriyor. Bir dönem herkes yurtdışına para kaçırdı. İnanılmaz bir gidiş oldu. O gazla belki biz de bir şeyler yapmış olabiliriz ama zoruma gitmiştir yani.

* Kaç arabanız var?
Mercedes ve Ford'um var. Ford'u özel ABD'den getirtmiştim. İstanbul trafiğinde benim için çok gerekli. Uzanabiliyorum, iş yapabiliyorum içinde.

* Geçenlerde TV'de izlemiştim. Starlar için özel yapılan ve değeri 500 bin doları bulan araçlar var...
Öyle bir parayı otomobile vermem. Kullandığım Ford 100 bin Euro. Ama bu lüks değil, ihtiyaç. Otomobil kullanmayı seviyorum, şoför kullanmayı sevmiyorum ama ihtiyaç.

PARAYA ÖNEM VERİRİM
* Para hayatınızın merkezinde mi?
Kesinlikle ve maalesef merkezinde. Parasız insanlar mutsuz olabiliyorlar. Bunu da kabul ediyorum. Para her şey değil diyenlere katılmıyorum. O duruma getirildik.

* Oturduğunuz evde kaç kişi çalışıyor?
Dört kişi evin içinde, 5 kişi dışarıdaki güvenlikte. Şoförleri de sayarsam herhalde 10 kişi civarı. Ama gerçekten bunlar çok gerekli. Yaşadığım evde böyle bir düzen kurmam gerekiyor.

* Sanatçı Hülya Avşar, aynı zamanda işkadını da. Yatırım yapmanızın sebebi nedir?
Hani Amerikalılar'ın bir sözü vardır: Sanatçı olacaksan muhakkak ekmek paranı çıkartacak bir işin olmalı. Sanatçı ekmek parasını çıkartamıyor ve parasını riske atamıyor.

* Ama siz sanatçı olarak paranızı çıkartıyorsunuz değil mi?
Tabii ki ama ben ölçü değilim. Ben genel anlamda konuşuyorum. Tabii ki benim sahneye çıkmam ilk zamanlarda, para kazanmak içindi. Yoksa ben sinemadan hala para kazanamıyorum. Hiçbir zaman da kazanamayacaktım açıkçası. Bu tişörtlere başlama sebebim de buydu.

ŞELALE KADAK

Kaynak : Sabah

2 Comments:

  • bunlarda ender avatarlardan

    http://rapidshare.com/files/449780032/avatarlar_sexy__2_.rar

    http://rapidshare.com/files/449778026/hareketli_erotik_gifler.rar

    By Anonymous yatırımcı, at 5:44 ÖÖ  

  • sexy resimler istiyoruz avşardan

    https://lh3.googleusercontent.com/_hKikr86t7N4/Ta49QX6X2OI/AAAAAAAAAjY/tZ_C4P_CzVc/sevi%C5%9Fenler%20%284%29.gif

    https://lh6.googleusercontent.com/_hKikr86t7N4/Ta49RNhDGaI/AAAAAAAAAjc/EGH8xdzTy48/sevi%C5%9Fenler%20%285%29.gif

    By Anonymous istiyen, at 8:05 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home