Hülya Avşar

Cuma, Mart 23, 2007

Hülya Avşar ile milli tenisçi Şenoğlu karşılaşması

Ünlü sanatçı Hülya Avşar, milli tenisçi İpek Şenoğlu ile karşılaştığı maçta siyasi mesajlar verdi. Hülya Avşar, "Keşke sanatçı yerine spor bakanı olsaydım. Tozu dumana katardım" dedi.

Kendi adına düzenlenen tenis turnuvasının startı için gazetecilerin karşısına çıkan ünlü sanatçı Hülya Avşar, siyasi mesajlara ağırlık verirken, evlendiği yönündeki iddiaları da yalanladı.

ED Tesisleri'nde milli tenisçi İpek Şenoğlu ile karşı karşıya gelen Avşar, maçın ardından gazetecilerin sorularını cevapladı. Milli tenisçi Şenoğlu'nun başarılarından övgüyle bahseden Avşar, milli tenisçinin sponsoru olmamasına sinirlenerek, iş adamlarına seslendi.

Sporculara sahip çıkılmadığını iddia eden Avşar, "Burada iş adamlarına çok iş düşüyor. Ben, daha önce bazı sporculara destek olmuştum. Spora yazık ediyorlar. İleride inşaallah spor bakanı olarak bunlara el koyacağım. Keşke öyle olabilseydim. Kültür bakanı, spor bakanı gibi bir şey olsaydım" dedi.

Gazetecilerin, siyasi partilerden teklif gelip gelmediği sorusu üzerine Avşar, "O konulara hiç girmeyeceğim. Öyle bir emelim hiç olmadı. Öyle bir emelim de yok" cevabını verdi. Spor bakanı olması halinde tozu dumana katacağını belirten Avşar, "Keşke sanatçı yerine spor bakanı olsaydım. Spor da eğitim kadar önemli. Sporculara destek veren, sportif faaliyetlere para akıtan biri olurdum. En azından sporcuların eğitimini düzene sokardım" dedi.

Bunun üzerine Cumhurbaşkanlığı seçimi ile ilgili bir soruyla karşılaşan Avşar, "Bu konuda hiç konuşmak istemiyorum. Bilmiyorum. İleride konuşuruz" dedi. Siyasete yeşil ışık yaktığının hatırlatılması üzerine Avşar, "Hayır. Orada 'olsaydım' dedim. Di'li geçmiş zaman ifadesi kullandım" ifadelerini kullandı.

Maç esnasında sol elindeki parmağına taktığı alyans yüzüğü ile dikkat çeken Hülya Avşar, sevgilisi Sadettin Saran'la gizlice evlendiği yönündeki iddiaları yalanladı. Parmağındaki alyans yüzük ve kolyenin sorulması üzerine Avşar, "Künyemi takıyorum zaten. Ona bir şey diyemem. Yüzük için de bir şey söylemeyeceğim. Öyle bir şey değil. Olsa zaten söylerim. Saklamam" diye cevap verdi. Saran'la evliliğin yakın bir zamanda olup olmayacağı sorusuna ise Avşar, "bu konuda konuşmayacağım" dedi.

Ünlü sanatçı Hülya Avşar, gazetecilerle de ayrı ayrı maç yaparak, tenis dersi verdi.

Kaynak : En son haber

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home