Hülya Avşar

Çarşamba, Nisan 12, 2000

Petek Dinçöz : Hülya Avşar gibi akıllı olmak istiyorum


[...]24 yasima geldigimde Hülya Avsar gibi akilli, Gülben Ergen gibi cilveli, Türkan Soray gibi hanim, Sibel Can gibi iyi dans eden ve iyi sarki söyleyen biri olmak istiyorum. Simdi akilli degilim. Çok hata yapiyorum. Aska inanmiyordum ama son bir buçuk yildir inaniyorum. Ve bence ask geçici degil. Hiç kiz arkadasim yok. Bazen erkek arkadasim kiz arkadasim olabiliyor. Yani beni kiz arkadasimmis gibi dinliyor. Balon olmak istemiyorum. Ölürüm daha iyi. Sorumluluk sahibiyim, ailem var.Çocuklugumdan beri isil isil giyinmeyi severim.Çok göze çarptigim için yasitlarim beni hep kiskanirdi. Hatta bir keresinde burnuma yumruk yedim. Burnum yamulmustu. Yas ilerledikçe daha çok yamuldu. Estetik oldum. Su anda bir tek burnum estetikli.Ama kirisirsam gerdiririm. Iki-üç yila kadar mankenligi birakacagim. Tek hayalim assolist olmak. Ah o isiltili kiyafetler...3.5 yilda 30 milyar lira para biriktirmistim. Bahçeli bir ev almayi ve köpegim Çapkin'in orada dolasmasini istiyordum. Ama para single'a ve klip çekimlerine gitti.Su an sponsor ariyorum ve kiyafete para dayanmiyor.Bir tane de jeep'im var.98 model.Iki yil önce taksitle almistim.Hala az az ödüyorum.Çok para lazim çok.
Kaynak :
http://www.bestalem.net/yerli_guzeller/petek_dincoz.html

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home